Spaghetti με pesto,κουκουνάρι και λιαστή ντομάτα

Μια συνταγή που την γευτήκαμε από τα χεράκια της φίλης Ιωάννας.
Απλή,εύκολη,γρήγορη και κυρίως γευστικότατη.

Απολαύστε!!!





Υλικά:
1 πακέτο spaghetti
2-4 κ.γ. έτοιμη σάλτσα pesto
2 κ.σ κουκουνάρι

5-6 λιαστές ντομάτες κομμένες στα τέσσερα
λίγο αλάτι
1 κ.σ. βούτυρο




Εκτέλεση:
  1. Βράζουμε τα spaghetti σύμφωνα με τις οδηγίες του πακέτου,και προσθέτουμε λίγο αλάτι στο νερό.
  2. Σουρώνουμε τα μακαρόνια και τα τσιγαρίζουμε με βούτυρο ή ελαιόλαδο,προσθέτουμε το pesto και ανακατεύουμε καλά.
  3. Ρίχνουμε το κουκουνάρι και τις λιαστές ντομάτες και ανακατεύουμε πάλι καλά.
  4. Έτοιμο!Σερβίρουμε!
 Καλή όρεξη!!!

Σχόλια

  1. mmm yum yum...
    να δοκιμασετε και πεστο ροκας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπημένη συνταγή!
    μια παρατήρηση μόνο, αν μου επιτρέπεις: με σπιτική σάλτσα πέστο γίνεται ακόμα καλύτερη, είναι εύκολο να φτιαχτεί και με πολύ λιγότερες θερμίδες...
    καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για να αποφύγουμε τα συντηρητικά, κάνουμε πέστο μόνοι μας.
    Το κουκουνάρι τέλειο κι ας είναι και Κινέζικο.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @cook...pesto ρόκας ε?το βρίσκω εύκολα ή το φτιάχνω?

    @Betty και @ ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ...φίλοι μου δεν αμφιβάλω οτι το σπιτικο pesto θα είναι σαφώς καλύτερο...αφού όμως βάλαμε έτοιμο δεν μπορώ να γράψω κάτι διαφορετικό :)))
    Θα φωνάξω την φίλη μου θα φτιάξουμε σαλτσούλα και θα την βάλουμε σε βαζάκια να πάρει και αυτή.
    Φιλιά πολλά ,καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εγώ χρησιμοποιώ πολύ την σάλτσα πέστο στα ζυμαρικά, αρέσει σε όλους μας!
    Πέστο ρόκας που λέει η κουκίτσα δεν έχω δει να κυκλοφορεί, υποθέτω μόνοι μας το φτιάχνουμε.
    Εκτός από το κλασσικό με βασιλικό, έχω φτιάξει και πέστο μαϊντανού, αλλά και πέστο δυόσμου (εξαιρετικό!!).
    Ακόμα μποροούμε να κάνουμε συνδυασμό των υλικών.
    Οπως και να γίνει πάντως, ακόμα και η έτοιμη, συνοδεύει τέλεια τα ζυμαρικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πρόλαβα τίποτα ή την φάγατε όλη;
    Με τέτοια σάλτσα πως να μην είναι ωραία!!! Μιαμ μιαμ.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα μακαρόνια είναι το αγαπημένο μου φαγητό.
    Και μου έβαλες ιδέα για αύριο.
    Θα πώ στον τρελό να φτιάξει μακαρόνια με τόνο.
    Καλό βραδάκι να έχεις.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ΕΛΕΝΑ ...θα οκιμάσω να φτιάξω pesto δυόσμου που το προτείνεις..με τα υπόλοιπα είμαι απολύτως σύμφωνη.Φιλιά

    @Λίνα και @Kiki..Πάρτε πάρτε...όσο θέλετε...χιχιχι

    @Savvina..να μας πεις πως σου τα έφτιαξε :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. oοπως λεει η Ελενα,ετοιμω πεστο ροκας δεν εχω βρει...εμενα επειδη δε με ξετρελλαινει το κουκουναρι,το κανω με αμυγδαλο ή φυστικι Αιγίνης και βαζω πικαντικη γραβιέρα αντι παρμεζανα...το πεστο δυοσμου που είπε η Ελενα είναι τελειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αν θες να φτιάξεις πέστο πέρνα να πάρεις τη συνταγή ☻

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις