Κοτόπουλο με κριθαράκι στο φούρνο (γιουβέτσι)

Ένα φαγητό που μου αρέσει πολύ αυτή την εποχή εμένα, και αν είναι και λίγο καυτερούτσικο ακόμη περισσότερο ;)
Απολαύστε!!




Υλικά:
  • 2-3 στήθη κοτόπουλου σε μερίδες ή ένα κοτόπουλο κομμένο σε μερίδες
  • 1 σκελίδα σκόρδο
  • 1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
  • 1 φλ. ελαιόλαδο
  • 2 πιπερίτσες καυτερές σπασμένες (προαιρετικά ή όσο αντέχετε)
  • 1 φλ. κόκκινο κρασί
  • 1 κουτί χυμό ντομάτας
  • 300 γρ. ψιλό κριθαράκι
  • αλάτι 
  • πιπέρι
  • 1 κ.γ. ζάχαρη
  • λίγη κανέλα
  • 1/4 πιπεριά ψιλοκομμένη
  • 1 λίτρο νερό
  • κεφαλοτύρι τριμμένο (προαιρετικά)

Εκτέλεση:

Σε ένα βαθύ τηγάνι ή κατσαρόλα ρίχνουμε το ελαιόλαδο και όταν ζεσταθεί προσθέτουμε το κρεμμύδι , το σκόρδο, τις καυτερές πιπερίτσες, το κοτόπουλο και σοτάρουμε.

Σβήνουμε με το κρασί και προσθέτουμε την πιπεριά, τον χυμό ντομάτας, αλάτι, πιπέρι, κανέλα και την ζάχαρη και ανακατεύουμε.

Μεταφέρουμε σε βαθύ ταψί και προσθέτουμε το νερό.

Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 στον αέρα για 20' να δέσει λίγο η σάλτσα.
Προσθέτουμε το κριθαράκι και συνεχίζουμε το ψήσιμο για άλλα 20'-25' να δέσει καλά η σάλτσα μας και να έχει βράσει το κριθαράκι.

Σερβίρουμε με λίγο τριμμένο κεφαλοτύρι αν θέλουμε.

* Αν δούμε οτι έχει πιεί πολύ γρήγορα το νερό ,προσθέτουμε κι άλλο.Εμένα δεν μου χρειάστηκε πάντως παραπάνω.

Καλή όρεξη!!!

Σχόλια

  1. Ωραια... βρήκα και τι θα κανω αυριο που δυσκολευομουν... μ αρεσει πολύ!
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μούρλια το φαγάκι σου, για γλυκό τι θα μας κεράσεις τώρα που φάγαμε; φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φιλάκια Ελπινίκη, να το απολαύσεις ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχ ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ μου δεν το 'χω η αλήθεια είναι με τα γλυκά,φτιάχνω λίγα και καλά.Με κανένα κέικ σε βλέπω να την βγάζεις χιχιχι Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kι εγώ θέλω μεριδούλα αλλά με μπόλικο τυράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με μοσχάρι το έχω συνηθίσει εγώ το γιουβέτσι, αλλά και με κοτόπουλο μια χαρά είναι, ειδικά αν είναι και λίγο καυτερό, χε, χε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. The Dark Chef Το γιουβέτσι κανονικά ναι γίνεται με μοσχάρι...αλλά και το κοτόπουλο είναι πραγματικά πολύ ωραίο και μια κι εγώ δεν τρώω πάρα πολύ κόκκινο κρέας το προτιμώ η αλήθεια είναι...όσο για το καυτερό θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου χιχιχ 2 καυτερές πιπερίτσες έριξα μέσα και πήραμε φωτιά...τέλεια :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. To γιουβέτσι για μένα δεν έχει εποχή!
    Θα πάρω πιατάκι τυράκι σαλτσούλα και θα ξαναβάλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Taste Advisor ... καλή όρεξη λοιπόν χιχιχ :)) Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να είσαι καλά manousina. Καλό Σ/Κ και σε εσένα φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΓΕΜΑΤΟ ΥΓΕΙΑ .
    ΩΡΑΙΟΤΑΤΟ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. To έκανα βγηκε πολυ ωραίο ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ καλό μου άρεσε... Ειδικά το πικάντικο του ουρανισκοΥ ...;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά fofi, χαιρομαι που σου άρεσε...όσο για το πικάντικο, θα βρεις πολλα εδω μέσα καθότι λάτρης του καυτερού χάχα

      Διαγραφή
  14. to magirepsa simera miam miam miam ayto ta leei ola!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. to kana xthes...!! efaga 5 piata auto exo na po mono! teleio!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 5 πιάτα??? χάχα .... να ΄σαι καλά....σ'ευχαριστώ για το σχόλιο!

      Διαγραφή
  16. afou prosthetoume to kritharaki psinoume gia alla 20-25 lepta pali ston aera i stis antistaseis?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνεχιζουμε το ψησιμο κανονικα στον αέρα....καλή επιτυχία!!!

      Διαγραφή
  17. Είναι απλά τέλειο! Το μαγείρεψα σήμερα κι έπεσα με τα μούτρα στο ταψί. Το μόνο που πείραξα απο την συνταγή είναι ένα φύλλο δάφνης που πρόσθεσα. Πολλά πολλά ευχαριστώ για την συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά!!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε και το απόλαυσες!

      Διαγραφή
  18. Το γιουβετσι ειναι απο τα αγαπημενα μου φαγητα το έφτιαξα εχθές και ηταν τελειο!!
    Από τις ποιο καλές συνταγές , ωραία η τεχνική αλλά και το αποτέλεσμα!
    Είχα δοκιμάσει τα Γιουβέτσι Χταποδιού που μου άρεσε εξίσου καλά..
    Αλλά προτιμώ τη συνταγή με τον κοκορα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υπεροχο!Μου πετυχε και εχω να σου πω ενα μεγαλο μπραβο!Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το καλυτερο φαγακι!! πανευκολο και νοστιμοτατο. Μπραβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. καλο μηνα σε ολους!μιας και δεν εχει εποχη η φαγηταρα αυτη μαγειρευεται αυτη τη στιγμη :-) εξτρα συμβουλη με αγαπη : πριν ριξουμε το κριθαρακι,το καβουρδιζουμε ωσπου να αποκτησει βαθυ χρυσαφι χρωμα,ετσι θα παραμεινει σπυρωτο και δεν θα λασπωσει. καλη ορεξη σε ολους και καλες μαγειρικες επιτυχιες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο μήνα και σε εσένα!!! Ευπρόσδεκτες όλες οι συμβουλές!! Θα το δοκιμάσω σίγουρα και έτσι όπως προτείνεις...να είσαι καλα, καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  22. Νοστιμότατο!!!!! Να είσαι καλά,υπέροχη συνταγή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το πιο ωραίο γιουβέτσι που έχω φάει! Σίγουρα θα το ξανακάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά, χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!!

      Διαγραφή
  24. ωραια συνταγη. μου εκανε μεγαλη εντυπωση βεβαια οτι 5 χρονια + παρακολουθεις ακομη τα σχολια ....... και απαντας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nα είσαι καλα, σ' ευχαριστώ πολύ. Μπορεί να μην ανεβάζω πολύ συχνά πλέον συνταγές λόγω φόρτου εργασίας (νοσηλεύτρια) ωστόσο όσο υπάρχει ενδιαφέρον για τις συνταγές μου και σχόλια, φυσικά και θα απαντάω :)

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις