Ένα Ηλιόλουστο βραβείο!

Με μεγάλη χαρά παρέλαβα από τις blogoφίλες Ελευθερία  , Betty ,Λίζα , Λίνα και Ξανθή ένα ηλιόλουστο βραβείο :)) , το πρώτο της φετινής χρονιάς.




Τις ευχαριστώ πολύ  για την προτίμησή τους στο blog μου και τηρώντας τους κανονισμούς οπου οι bloggers πρέπει να

  • Τοποθετήσουν το βραβείο στο blog τους



  • Να το χαρίσουν επίσης σε άλλους 12 μπλογκερς της επιλογής τους.



  • Να βάλουν λίνκ στα ονόματα των μπλογκερς που θα το χαρίσουν.



  • Να το ανακοινώσουν στο μπλογκ των οποίων το χάρισαν.

    Δίνω κι εγώ με την σειρά μου και με μεγάλη χαρά σε όλους όσους διαβάζω (το google reader έχει πάρει φωτιά) και ειδικά
    1.  στην αδερφή μου Ευγενία και στα Αθηναϊκά της περπατήματα
    2.  στα κορίτσια απο τις Συνταγές της καρδιάς 
    3. στην Kiki με την μικρή κουζίνα της :)) 
    4. στην Amelie και τις μικρες της μαγείρισσες ;)) 
    5. στην φίλη Και λοιπόν;E allora? 
    6. στην Savvina με τα απίστευτα κουρέματα
    7. στην Εύη που όλο μαγειρΕύη
    8. στην Λίλα και την Μαρία με τις αστερολιλα τους συνταγες
    9. στην διπλή ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ - γαστεροπληξ :))))
    10. στην Big mama με πολύ αγάπη (μου είχε δώσει το πρώτο μου βραβείο) :)
    11. στην drosostalitsa και τις εμπνευσμένες δημιουργίες της
    12. και σε ενα τρελόοο..αυτόν του χωριου...ξέρετε.. :))

    και σε όλους όσους βρίσκονται στην στήλη δεξιά....Φιλιά πολλάααα σε όλους και καλά να περνάτε!!!







Σχόλια

  1. Pandora μας γλυκιά, σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για την ζεστή σου χειρονομία!
    Με μεγάλη μας χαρά θα αναρτήσουμε το βραβείο μας στο blog μας!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Pandora σε ευχαριστώ πολυ για τα καλά σου λόγια και φυσικά για το υπέροχο βραβείο - Ηλιόλουστο σαν κι εσένα!
    Να' σαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωωωωωωωωωωωωωω ευχαριστούμε πάαααρα πολύυυυυυυυυυυυ!!!!!!!!!!
    Με μεγάλη μας χαρά θα το αναρτήσουμε στο blog μας.
    Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ! Είσαι πολύ ευγενική και γλυκειά!! Να είσαι πάντα καλά και με άφθονη δημιουργική διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Πανδώρα

    ευχαριστώ για την Τιμή που μου κάνεις, μα δέν παίρνω ποτέ βραβεία..
    τρελός άλλωστε..

    βραβείο είναι η αγάπη του κόσμου και η αγκαλιά του, τα σχόλια και η προσοχή που μου δίνετε..
    σας ευχαριστώ απο καρδιάς :)

    καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. pandora μου
    σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο.
    Αλλά να ξέρεις ότι θα ακολουθήσω το δικό μου τρόπο, στο να δώσω το βραβείο σε κάποιον/α.
    Να είσαι καλά.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις