Penne all'Arrabbiata με μπέικον και μανιτάρια

Η καλή μου φίλη Νέλλη αφού γύρισε καλά καλά όλη την Ιταλία οδικώς (γκρρρ ζηλεύω!!!) στην επιστροφή μου έφερε διάφορα Ιταλικά καλούδια. 'Ένα από αυτά ήταν μείγμα μπαχαρικών για σάλτσα arrabbiata,έτσι κι εγώ έφτιαξα Penne all'Arrabbiata με μπέικον και μανιτάρια. Κύρια συστατικά της σάλτσας arrabbiata (σημαίνει θυμωμένος) είναι το σκόρδο, η καυτερή κόκκινη πιπεριά - τσίλι, ρίγανη και μαϊντανός.Το μείγμα αυτό είχε σκόρδο , αποξηραμένο τσίλι,ρίγανη,μαϊντανό,διάφορα πιπέρια, θυμάρι και κάτι άλλα που δεν κατάλαβα τι ήταν :)))



Απολαύστε λοιπόν Πένες Θυμωμένες!!!







Υλικά:

  • 1 πακέτο πένες
  • μείγμα για σάλτσα arrabbiata (σκόρδο,πιπεριά κόκκινη καυτερή - τσίλι,ρίγανη,μαϊντανό,θυμάρι,διάφορα πιπέρια κ.α.)
  • 10 φέτες μπέικον
  • 1 κονσέρβα μανιτάρια
  • 1,5 κούπα χυμό ντομάτας ή ντοματάκια
  • λίγο ελαιόλαδο
  • λίγο νεράκι
  • αλάτι πιπέρι



Εκτέλεση:





  1. Σε ένα τηγάνι ρίχνουμε 3-4 κ.σ. νερό και 2-3 κ.σ. (ανάλογα πόσο καυτερό το θέλουμε) από το μείγμα μπαχαρικών και βράζουμε για 1'.
  2. Ρίχνουμε λίγο ελαιόλαδο και προσθέτουμε τα μανιτάρια και το μπέικον ψιλοκομμένα μέσα στα μπαχαρικά να τσιγαριστούν.
  3. Προσθέτουμε την ντομάτα , λίγο νερό, αλάτι πιπέρι και αφήνουμε να δέσει η σάλτσα.Βράζουμε τις πένες σύμφωνα με τις οδηγίες του πακέτου.
  4. Στραγγίζουμε τις πένες και τις προσθέτουμε στην σάλτσα.
  5. Ανακατεύουμε καλά και σερβίρουμε με τυρί pecorino ή παρμεζάνα.



Καλή όρεξη!!!

Σχόλια

  1. Και θυμωμένες και καυτερές!!!αλλά κι εύκολες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άσε Ξανθή μέσα στα νεύρα ήταν όλες...τόσο που με κατέκαψαν γιατί μου αρέσουν και τα καυτερά.Όσο για γρήγορες δεν λες τίποτα, εντυπωσιάζουν σε χρόνο dt.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ και μένα πήγε η κόρη μου και μου έφερε ένα μίγμα αλλά δεν καταλαβαίνω τι λέει. Πάντως πρέπει να ήτανε πολύ καυτερές οι δικές σου πένες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Big mama...xaxa ούτε εγώ καταλάβαινα!!!Πέρα από το arrabbiata που ήξερα τί είναι γιατί έχω ξαναφάει...όλα τα υπόλοιπα τα πέρασα από μετάφραση χιχιιχι
    Δεν ήταν υπερβολικά καυτερές, όσο πρέπει.Αν και εγώ αντέχω!!!!
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ωραίες, πολύ ωραιές ας είναι και καυτερές! είπαμε για τα ζυμαρικά: μας αρέσουν όπως κι αν είναι, ετούτες εδώ οι πένες με την θυμωμένη σαλτσούλα τους τραβάνε μπυρίτσα καλά παγωμένη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις