Σαλάτα σαν Caesar η εύκολη

Μια εύκολη σαλάτα σαν την Caesar και ένα πλήρες γεύμα θα μπορούσαμε να πούμε διαίτης (μπορούμε να αντικαταστήσουμε την caesar sauce με γιαούρτι που έχουμε ρίξει μέσα λίγο σκόρδο σε σκόνη).












Υλικά (ποσότητες κατα προτίμηση):
  • Μαρούλι
  • Φρέσκο κρεμμυδάκι
  • Άνηθο
  • 2-3 κ.σ. έτοιμη Caesar sauce (την προτιμώ γιατί ποτέ δεν πετυχαίνω ακριβώς τις αναλογίες)
  • 3 φέτες μπέικον
  • 3-4 κριθαρένια παξιμαδάκια
  • λίγη παρμεζάνα τριμμένη


Εκτέλεση:




  1. Τσιγαρίζουμε το μπέικον αφού το ψιλοκόψουμε και το βάζουμε σε απορροφητικό χαρτί να βγάλει τα λάδια του και να κρυώσει.
  2. Πλένουμε τα λαχανικά και τα ψιλοκόβουμε.
  3. Τα βάζουμε σε μια σαλατιέρα και τα ανακατεύουμε.
  4. Προσθέτουμε την caesar sauce, το μπέικον , την τριμμένη παρμεζάνα και τα παξιμαδάκια σπασμένα στο χέρι αντί για κρουτον.
  5. Ανακατεύουμε καλά και σερβίρουμε.
Καλή όρεξη!!!

Σχόλια

  1. Απ΄τα αγαπημένα μου φαγητά το καλοκαίρι που κάνει ζέστη πρωτεΐνες και λαχανικά μαζί!

    Καλό σαββατόβραδο pandora!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι η αγαπημένη μου σαλάτα και θα μπορούσα να πω ..γεύμα, όποτε πάω σε γνωστή αλυσσίδα εδώ στη Θεσσαλονίκη παίρνω τέτοια, την φτιάχνουν υπέροχα και την λατρεύω στη κυριολεξία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μη με κοιτάζεις βάλε βαθύ πιάτοοοοοοοο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφη και πεντανόστιμη. Βάλε μπόλικη παρμεζάνα στο δικό μου πιάτο! Έχω αδυναμία στην παρμεζάνα τώρα τελευταία. Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ...κι εμένα το πιατάκι μου περιμένει, μην την τσιγκουνευτείς!
    όχι σαλάτα, πλήρες γεύμα είναι και μάλιστα νοστιμότατο!
    καλή βδομάδα...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αγαπημενη σαλατα, την τσακιζουμε με την κορη μου,αν θες να ξεφυγεις απο την λαιτ εκδοχη της
    αντικατεστισε το μπεικον με λιγο ζεστο-χλιαρο γυρο.το ειπα και ετρεξαν τα σαλια μου ΜΜΜΜΜΜμμμμμμ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και δικιά μας αγαπημένη σαλατούλα, εγώ την κάνω με κοτόπουλο αντί για μπέικον!
    Βάλε βαθύ πιάτο και για μένα;-)
    Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις