French Toast & Αλμυρές αυγοφέτες

Πανέμορφο πρωινό... μ μ μμμ!







Αλμυρές αυγοφέτες 

Υλικά:
  • 2 αυγά
  • 1 φλ.τσαγιού γάλα
  • λίγο αλάτι 
  • φέτες ψωμιού από χθεσινό ψωμάκι
  • τριμμένη γραβιέρα
  • 1 κ.γ. βούτυρο

Εκτέλεση:
Σε ένα βαθύ πιάτο ρίχνουμε τα αυγά, το γάλα, το αλάτι και χτυπάμε (όπως στην ομελέτα).

Βουτάμε τις φέτες ψωμιού στο μείγμα και απο τις 2 μεριές.
Σε ένα αντικολλητικό τηγάνι βάζουμε το βούτυρο να κάψει και ρίχνουμε τις αυγοφέτες.

Αφήνουμε να ψηθούν καλά και από τις 2 μεριές.

Σερβίρουμε τις αυγοφέτες και τρίβουμε από πάνω λίγη γραβιέρα ή καφαλοτύρι.





French Toast

Υλικά:
  • 2 αυγά
  • 1 φλ. τσαγιού γάλα 
  • λίγο αλάτι
  • 1 κ.σ. ζάχαρη
  • 1 βανίλια
  • λίγη κανέλα
  • 1 κ.γ. βούτυρο
  • φέτες από ψωμί του τοστ
  • ζάχαρη άχνη ή μέλι ή σιρόπι

Εκτέλεση:
Σε ένα βαθύ πιάτο ρίχνουμε τα αυγά, το γάλα, την ζάχαρη, την βανίλια, την κανέλα, το αλάτι και χτυπάμε (όπως στην ομελέτα).

Βουτάμε τις φέτες ψωμιού στο μείγμα και από τις 2 μεριές.
Σε ένα αντικολλητικό τηγάνι βάζουμε το βούτυρο να κάψει και ρίχνουμε τις αυγοφέτες.

Αφήνουμε να ψηθούν καλά και από τις 2 μεριές.
Σερβίρουμε τις αυγοφέτες και πασπαλίζουμε από πάνω ζάχαρη άχνη ή ρίχνουμε σιρόπι της αρεσκείας μας ή μέλι.



Καλή όρεξη!!!

Σχόλια

  1. Έτσι μας έφτιαχνε η μάνα μου όταν είμαστα πιτσιρίκια τις αυγοφέτες..

    πέστο στην Σαββίνα που δέν θέλει!!!!!!!!

    καλησπέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απλά επειδή δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ μου, δεν ξέρω τι γεύση θα έχει..
    Αμέσως να με δώσει ο τρελός...
    Άντε φτιάχτο μια μέρα και αν δεν μου αρέσει θα φάω σκέτα αυγά.
    Έδωσα τον λόγο μου και δημόσια.
    Κοριτσάκι μια χαρά φαίνονται πάντως.
    Μπράβο σου.
    Να είσαι καλά.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχ μην μου τσακώνεστε δημόσια...χιχιχιχ λοιπόν Ευρύνοε και εμας μας τα έφτιαχνε η μαμα μας είτε για πρωινό είτε για κολατσιό το απόγευμα....Σαββίνα κοίτα να δεις πρέπει να δοκιμάσεις φαίνεται παράξενο αλλά δες το κάπως όπως η κρέπα...τώρα έδωσες και τον λόγο σου δημόσια...άστα...χαχαχα βρε τι πάθαμε με τις αυγοφέτες...
    Παιδάκια κανονίζουμε και από κοντά να τα πούμε έτσι? Άντε καλό μας βράδυ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παίρνω την εκδοχή με τη ζάχαρη και την κανέλα, τη γλυκιά δηλαδή και φεύγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μάλλον όλες οι μαμάδες έφτιαχναν αυγόφετες!!!! Εμένα μου θυμίζει και το κολατσιό που τρώγαμε στην κατασκήνωση και όχι μόνο. Ωραίες αναμνήσεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Taste Advisor Η αλήθεια είναι οτι σου ταιριάζουν πιο πολύ οι γλυκιές :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ manousina λογικά ναι όλες οι μαμαδες πρέπει να έφτιαχναν αυγοφέτες...και έτσι πρέπει να συνεχίσουν να κάνπουν χιχιχι :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Την αλμυρή εκδοχή τους δεν την ήξερα! :(
    Πολύ καλή πρόταση για ένα χαλαρό πρωϊνό με πολλούς καφέδες και...κραιπάλες.
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. βαλτή είσαι ρε κορίτσι μου;
    πάνω που πάω να κόψω λίγο το φαί, με καταρακώνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @kitchenStories ΑΧχχχ αυτές οι κραιπάλες!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βρε "ria" μου food blog έχω το πιο πιθανό είναι να καταρακώνεσαι κάθε φορά που θα περνάς χαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Pandoraaaa την 'ορεξη μου άνοιξες!!:))
    Οι γλυκές ειδικά πρέπει να είναι σούπερ!Και δεν έχω φάει ποτέ αυγοφετες βασικά...Πρέπει να δοκιμάσω!
    Φιλιιιιιι<3<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μια γλυκιά και σε μένα και γρήγορα! Έχω και κάποια ηλικία, πόσο να αντέξω;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @magda πρέπει πρέπει, μη σου πω θα έπρεπε ήδη χααχαχ φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @bigmama ελπίζω να σε πρόλαβα και να άντεξες χαχαχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ.
    ΤΕΛΕΙΑ ΟΛΑ!!!!!ΜΙΑ ΜΕΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις