Πατάτες φούρνου

Οι πατατούλες φούρνου που συνόδευσαν τα πικάντικα μπουτάκια κοτόπουλου και  τις είχα υποσχεθεί.




Υλικά:
  • 4-5 πατάτες
  • 1 κουτάκι μπύρα
  • μουστάρδα
  • αλάτι
  • πιπέρι
  • ρίγανη
  • 1/3 φλ.ελαιόλαδο
  • βούτυρο για το ταψί


Εκτέλεση:
Καθαρίζουμε τις πατάτες και τις κόβουμε κυδωνάτες ή όπως μας αρέσουν για φούρνο.
Βουτυρώνουμε ελαφρά τον πάτο σε ένα ταψάκι και ρίχνουμε τις πατάτες.
Προσθέτουμε το αλάτι, το πιπέρι, την ρίγανη, την μουστάρδα και το ελαιόλαδο και ανακατεύουμε καλά.
Περιχύνουμε με την μπύρα και ψήνουμε τις πατάτες σε προθερμασμένο φούρνο στους 200 βαθμούς για 50'. 
*Ο χρόνος ψησίματος ποικίλει ανάλογα το μέγεθος που έχουμε κόψει τις πατάτες,όσο μεγαλύτερες τόσο περισσότερος χρόνος.

Έτοιμες!!

Καλή όρεξη!

Σχόλια

  1. όλα μα όλα τα υλικά τα υπερλατρεύω και θα γίνουν άμεσα οι πατάτες γιατί το'χω ξαναπει είμαι πατατού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελαφρώς μεθυσμένες τις βρίσκω!!!χαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια πατατου κι εγω λοιπόν και θα ις δοκιμασω κι αυτές...
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. kalispera kalos sas vrika
    patatoules me bira...den exo dokimasi..keros ine fenete.
    kali kiriaki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Και λοιπόν;E allora? αχ κι εγώ είμαι μια πατατού...οι συγκεκριμένες πατάτες είναι πολύ ωραίες και με κοτόπουλο στο φουρνο (τα βάζεις μαζι).
    Να είσαι καλα΄, φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Ξανθή... χαχα όπως το είπες "ελαφρώς" χιχι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Vasiliki ... καλωσήρθες!!! Σε ευχαριστώ πολύ, να έχεις κι εσύ μια όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. και εγώ πατατού δηλώνω.... μου αρέσει η μπυρίτσα που έβαλες, καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Moυ αρεσουν πολυ οι πατατες και αυτες φαινονται υπεροχεςςςςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν τις έχω φάει με μπύρα ποτέ.
    Θα πώ στον τρελό να το δοκιμάσουμε.
    Θα είναι μεθυστικές πατάτες.
    Να είσαι καλά κοριτσάκι.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @VELVETEEN ... χαχα .. εγώ πάλι δεν έχω τέτοιο πρόβλημα,δεν με νοιάζει τις καθαρίζω γρήγορα (λες να το κοιτάξω?) Καλωσήρθες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @nadia ..τελικά πρέπει να είναι λίγοι αυτοί που δεν τους αρέσουν οι πατάτες!Καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Savvina μου να φτιάξετε τις πατατούλες απο το χωριό, πολύ θα σας αρέσουν..Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πικάντικες και νόστιμες! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ.
    ΤΕΛΕΙΕΣ ΟΙ ΠΑΤΑΤΟΥΛΕΣ!!!!!!!!!!!!!ΕΙΜΑΙ ΠΑΤΑΤΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπητή μου Pandora..εγώ πατατούλες φούρνου δν τρώω αλλά...αλλά κάτι μου λέει οτι αυτές θα τις δοκιμάσω ευχαρίστως!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις