Οι τσάντες των σελέμπριτιζ και βραβεία !!!

Ανάμεσα από τα πικάντικα μπουτάκια και τις πατατούλες φούρνου που έρχονται, πήραμε βραβεία - δωράκια και προσκλήσεις σε τσαντο-παιχνίδι :))
Να ευχαριστήσω λοιπόν 
την Ελπινίκη  για τα βραβεία - δώρα της και να την καλωσορίσω
την Ξανθή  για την πρόσκληση στο παιχνίδι με την τσάντα 
και
την big mama  επίσης για την πρόσκληση στο παιχνίδι με την τσάντα.

Πάμε λοιπόν να βγάλουμε τα "απλυτά" μας στην φόρα χιχιχιχιχ....

Γενικά περι τσάντας:
Η αλήθεια είναι οτι έχω πάααααρααα πολλεεεεςςςς τσάντες, η μαμα μου μια ζωή μου έλεγε "να δω τόσες τσάντες τί θα τις κάνεις!", έχω προτίμηση στις μεγάλες και βάζω μέσα τα πάντα όμως!!!

Σήμερα λοιπόν έχουμε αυτή την τσαντούλα σε nude χρώμα δώρο απο 2 καλές μου φίλες στα γενέθλιά μου.Μέσα επικρατεί το χάος, δείξτε επιείκεια :)) 



Λοιπόν τα πέταξα όλα στον καναπέ χιχιχ
 

Εδώ βλέπουμε τα βασικά

(πορτοφόλι,κλειδιά,ταμπακιέρα,αναπτήρας,γυαλιά ηλίου,κινητό,ακουστικά,θήκη κινητού, usb φλασακι)

Μέσα θα βρούμε επίσης 

(depon, γυαλιά μυωπίας για ώρα ανάγκης, θήκη για φακούς, τσίχλες, στιλό, μαρκαδόρο tattoo, υγρά μαντηλάκια, χαρτομάντηλα φιλάκια :), λαστιχάκι - κοκαλάκι για τα μαλλιά, 2α γυαλιά ηλίου)

Επίσης τέλος τσαντάκι με καλλυντικά
 
(πινέλα, σκιές, πούδρα, ρουζ, κονσίλερ, mascara, μολύβια ματιών, κραγιον, lip balm, άρωμα κ.α.)
και φυσικά την ψηφιακή :))

Αν σας κούρασα δεν φταίω,μου το ζητήσανε χιχιχχι 
 
****** δεν έβαλα φωτο απο χαρτάκια απο τσίχλες, αποδείξεις απο ΑΤΜ, αποδείξεις γενικότερα, γυναικεία αντικείμενα ;)

Με την σειρά μου κι εγώ θέλω να καλέσω σε αυτό το παιχνιδάκι τις φίλες
Αυτά, φιλιά πολλά να περνάτε καλά!!


Σχόλια

  1. Ηaha! Thank u gia thn prosklhsh! nomizw oti synagwnizomaste aneta sto poia xwnei ta pio polla antikeimena sthn tsanta ths! paw gia photo kai syntoma to post mou! filakia!!!!!!!!11

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά που δέν κάλεσες εμένα..
    άσε που θα ..εκτεθώ απο μόνος μου προσεχώς..

    καλησπέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Wx, den eperepe na to kaneis ayto! Etoimasteite na pathete sok me ola ayta pou kouvalaw mazi mou...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Ευρύνοος ... ε οχι να σε καλούσα χιχιχι...κάλεσα όμως την γυναίκα σου χιχιχχι

    περιμένω να εκτεθείς,τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Taste Advisor ... σε ευχαριστώ πολύ :))
    Να είσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοριτσάκι
    σε ευχαριστώ με την πρόσκληση, αλλά δεν θα παίξω στο blog μου.
    Θα σου πώ όμως από εδώ ότι η τσάντα μου είναι περίπου όπως η δικιά σου αλλά έχει επίσης ένα ημερολόγιο (όχι μικρού μεγέθους) για να κλείνω τα ραντεβού μου, βιβλιάριο υγείας για οποιαδήποτε ώρα και στιγμή (αχρείαστο να είναι βέβαια), ένα ένθετο διαφημίσεων που μέσα έχει ένα θέμα που τους είχα δώσει και το δημοσιεύσανε και προσεχώς θα το βάλω στο blog μου και το GPS για να μην χάνομαι στον δρόμο χαχαχα.
    Εννοείται ότι έχει τα βασικά : πορτοφόλι, κλειδιά (σπιτιού-αμαξιού), τσίχλες, γυαλιά ηλιού, γυναικεία αντικείμενα, καλλυντικά, καπνοθήκη-φιλτράκια-χαρτάκια, επαγγελματικές κάρτες (δικές μου+συζύγου), αποσμητικό (για ώρες αναγκής) και κοκκαλάκια.
    Και πάντα επιλέγω μεγάλες τσάντες με πολλά χωρίσματα για να χωράνε όλα αυτά μέσα.
    Να είσαι καλά.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Savvina... και από εδώ μια χαρά έπαιξες...περιμένω την ανάρτηση με το θέμα στο διαφημιστικό ένθετο...Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. pandora καλημέρα! Κάλλιο αργά...!Καταρχήν να ζητήσω συγγνώμη που ανταποκρίνομαι τόσο αργά! Κάτι ο χαλασμένος υπολογιστής τον προηγούμενο καιρό , κάτι η αφηρημάδα μου, μόλις χθες βράδυ θυμήθηκα ότι με είχες καλέσει σε αυτό το παιχνίδι! Θα κάνω την ανάρτηση σήμερα στο μικρό μου μπλογκ!
    Και πάλι σ'ευχαριστώ πολύ για το κάλεσμα και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @crispy ... Καλέ μην ζητάς συγνώμη,δεν πειράζει :))
    ΘΑ μπω να δω θα μπω να δω !!
    Φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις