Μωσαϊκό

Το απλό , το εύκολο , το παιδικό  :-))





***προσθέστε μισό πακέτο ακόμη μπισκότα αν το θέλετε πιο πλούσιο.


Εκτέλεση:

Σε ένα μεγάλο μπολ ρίχνουμε τη ζάχαρη, το λιωμένο βούτυρο, τη βανίλια και χτυπάμε καλά στο μίξερ.


Προσθέτουμε το κακάο και ξαναχτυπάμε στο μίξερ.


Σε ένα άλλο μπολ σπάμε τα μπισκότα στα τρία και βρέχουμε με το γάλα και το κονιάκ.


Μεταφέρουμε τα μπισκότα γρήγορα στο μείγμα για να μην λιώσουν τα μπισκότα και αναμιγνύουμε μαλακά.


Καλύπτουμε μία στενόμακρη φόρμα με αλουμινόχαρτο, ρίχνουμε το μείγμα, το στρώνουμε απαλά και το κλείνουμε με αλουμινόχαρτο.


Τοποθετούμε τη φόρμα στην κατάψυξη για τουλάχιστον 2 ώρες.
Ανυπόμονα πλάσματα :)))
Βγάζουμε την φόρμα ξεφορμάρουμε και κόβουμε ...

Έτοιμο! 


Μπορούμε να διατηρήσουμε το μωσαϊκό είτε στην κατάψυξη είτε στη συντήρηση αν το θέλουμε πιο μαλακό.
Καλή όρεξη!

Σχόλια

  1. Στο δικό μου θέλω και μια μπάλα παγωτό.... Ποιός δεν το τρώει αυτό το γλυκάκι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΟ γλυκό!!
    Αναρωτιέμαι πως δεν αρέσει σε μερικούς ανθρώπους...εμένα μου έρχετε να μπω στην οθόνη να σου πάρω ένα(ή δύο ή τρία..) κομματάκι!
    Μιαμ!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ...Πες έναν που να μην του αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαχαχα πραγματικά συμφωνώ με όλα τα παραπάνω σχόλια ....και σας ευχαριστώ....

    Δεν πρεπει να υπάρχει παιδί που να μην έχει φάει παιδικό μαμαδίστικο μωσαϊκό και μεγάλος που να μην το επιθυμεί που και που προς ανάμνηση των δικών του παιδικών χρόνων...εγώ πάντως γι' αυτό τον λόγο το έφτιαξα και πολύ το ευχαριστήθηκα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εσύ βρε Pandora μου το ευχαριστήθηκες, εμείς τι να κάνουμε που το βλέπουμε μόνο??!!!Όντως από τις καλύτερες παιδικές αναμνήσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Athina μου έτσι νιώθω σε κάθε σου ανάρτηση χιχιχιχ, για εσένα αυτό το γλυκάκι είναι παιχνιδάκι μπροστά στα ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ γλυκά σου...
    Να είσαι καλά όμορφη...φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καιρό έχω να φτιάξω τώρα που το σκέφτομαι!εγώ το αφήνω στο ψυγείο ένα 24ωρο και προτιμώ τη μαύρη σοκολάτα....έμαθα και φτιάχνω την ιταλική συνταγή

    καλημερούδια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νόστιμο!! Μόνο μια ερώτηση: Η κρυσταλλική ζάχαρη κάνει κρατς-κρατς, έκανα κάτι λάθος ή έτσι βγαίνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Ανώνυμος...μάλλον ήθελε περισσότερο χτύπημα το μείγμα σου...χάρηκα που σου άρεσε πάντως! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. geia sou..thelw na to dokimasw fainetai polu wraio..mia erwthsh anti gia kakao ginetai na valw aplh sokolata?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γεια! Το συγκεκριμένο το έχω φτιάξει με κακάο, δεν το έχω κάνει ποτε με σοκολάτα οποτε δεν μπορώ να σου πω σίγουρα αν θα πετύχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις