ChocoBanana Muffins

Ζουμερά και πεντανόστιμα μάφινς σοκομπανάνααααα!!!
Κρίμα δεν ήταν να τις πετάξω τις μπανανούλες???
Απολαύστε!!!




Υλικά για 18 περίπου Muffins:

  • 480 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
  • 400 γρ. λιωμένες ώριμες μπανάνες (περίπου 5 μικρές)
  • 130 γρ. λιωμένο βούτυρο
  • 60 γρ. κακάο 
  • 360 γρ. ζάχαρη
  • 20 γρ. σόδα μαγειρικής (~2κ.γ.)
  • 4 γρ. μπέικιν πάουντερ (~1/2 κ.γ.)
  • 2 αυγά


**Προαιρετικά: 
  • γλάσο σοκολάτας (100γρ.κουβερτούρα+1 κ.σ. βούτυρο+2 κ.γ γάλα στο μικροκυμάτων για 1'-2' στην χαμηλότερη θερμοκρασία)
  • κουβερτούρα κομματάκια
  • ζαχαρωτά για στόλισμα

Εκτέλεση:
Ξεφλουδίζουμε και λιώνουμε με το πιρούνι τις μπανάνες σε ένα πιάτο.
Σε ένα μεγάλο μπολ αναμιγνύουμε το αλεύρι,το κακάο,το μπέικιν,την σόδα και τη ζάχαρη.

Στο μίξερ χτυπάμε τις μπανάνες μαζί με τα αυγά και το βούτυρο.

Ενώνουμε τα δύο μείγματα.

Βουτυρώνουμε τα φορμάκια για μάφινς και τα γεμίζουμε κατά τα 2/3 με το μείγμα μας.*Προαιρετικά μπορούμε να βάλουμε και μερικά κομμάτια κουβερτούρας (εγώ έβαλα στα μισά).

Ψήνουμε σε αντιστάσεις πάνω-κάτω στους 175C-180C για 25' περίπου.
Είναι έτοιμα όταν είναι όμορφα φουσκωμένα και τρυπώντας τα με οδοντογλυφίδα βγαίνει λεία.


Προαιρετικά τα αφήνουμε να κρυώσουν και τα καλύπτουμε με γλάσο σοκολάτας και τα στολίζουμε με διάφορα ζαχαρωτά. 


Καλή όρεξη!!!

Σχόλια

  1. Σκέτος πειρασμός!Πού κρύφτηκαν οι μπανάνες μου?Θα τις "τακτοποιήσω" όπως κι εσύ!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. στην εμφάνιση τέλεια, σας χαρίζω τη μερίδα μου δε μου αρέσει η μπανάνα στα γλυκά, τη γλύτωσες τη μεριδούλα, πονηρούλα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. M'αρέσει που όταν αργείς να γράψεις ανάρτηση,επανέρχεσαι με σούπερ πραγματάκια!! Τα κεκάκια απλώς ονειρικά!Και το food styling άψογο δεν το συζητώ!!:))
    Καλή μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καιρό είχες να μας σοκοκολάσεις!!!
    Παίρνω κανα 2 με το καφεδάκι μου!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και από γεύση και από εμφάνιση, τέλεια! Στείλε μερικά και από εδώ που τα λιγουρεύομαι;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά, αυτές οι φωτο σου παίρνουν το μυαλό!
    Δεν ξέρω γιατί, αλλά πάντα με ενέπνεε η Παρασκευή για σοκολατοκαταστάσεις! Ότι πρέπει τα μάφινς!
    Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απίστευτα φαίνονται! Yummy!
    Kalo S/K!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχεις δίκιο ,κρίμα ήταν να πετάξεις τις μπανάνες!!Ορίστε αποτέλεσμα!Εγώ περιμένω να ωριμάσουν για να φτιάξω τίποτα!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άργησα πολύ δεν θα έμεινε για μένα κανένα;;
    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τα έφτιαξα την Παρασκευή. πολύ νόστιμα και φουσκώτα μου βγήκαν. ο άντρας μου θα τα ήθελε πιο γλυκά εμένα μου άρεσαν και έτσι. γλάσσο δεν έβαλα γιατί δεν μας αρέσει.
    αναμένω και άλλες προτάσεις για muffins που να αξιοποιούν και "άλλα φρούτα για πέταμα" γιατί πλέον δεν φτιάχνω κεϊκ, μόνο muffins κάνω.

    λυδία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @porcupine..και πολύ καλά θα τους κάνεις χιχι...καλή επιτυχία. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ ...όλο και κάποιος θα την πάρει την δική σου :))Καλημέραααααααα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Magda^_^...όμορφη σε ευχαριστώ πολύ :) Καλή επιτυχία με τις εξετάσεις σου.Φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Λίλα...αργώ αλλά κάνω δυναμικό come back :)
    Κι εγώ με τον καφέ μου 2 έφαγα χχιχιχι.Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @big mama ...σου ήρθε το πακέτο ??? χαχαχα Φιλιάαα σ'ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @The Dark Chef ...να είσαι καλά..ελπίζω να τα απολαύσεις.Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Foteini...yummyyyy όντως.Φιλιάαααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Athina...εγώ τις είχα πάρει με σκοπό να τις φάω κάποια στιγμή,κάτι που δεν έγινε οπότε είχαν ωριμάσει αρκετά χαχαχα...Φιλιάααα πολλάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Ξανθή...πάντα σου κρατάω ένα κομμάτι στα κρυφά :))
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Λυδία...πολύ χάρηκα που σου πέτυχαν και σου άρεσαν...κι εγώ τα βρίσκω καλά σε γευση με ΄τοση ζάχαρη για να μπορώ να το φάω και όλο και να μην με λιγώνει πολύ...τώρα αν τα θες πιο γλυκά για τον άντρα σου μπορείς να αυξήσεις την ζάχαρη είναι κατι που επιρεάζει σε γεύση μόνο το αποτέλεσμα :))
    Όσο για άλλες προτάσεις που λες...έχω κάτι στο μυαλό μου, αν τα φτιάξω θα τα δείτε σίγουρα.Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. θελω να τα φτιαξω αλλα δεν εχω το ειδικο ταψακι με τις θηκες.τι μπορω να κανω?να παρω τα φορμακια τα χαρτινα?ευχαριστω πολυ και ελπιζω και σε αλλες συνταγες κεκακια-μαφιν-καπκεικς! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Άγνωστη Φίλη μου :) μπορείς να πάρεις αλουμινένια φορμάκια χρήσης,ή σιλικόνης ή χάρτινα. Εγώ θα προτιμούσα σαν εύκολη λύση τα αλουμινένια. Καλή επιτυχία, περιμένω εντυπώσεις :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις