Μελιτζανοκοτόπουλο

Ένα φαγητό που το σκέφτηκα επειδή θα μου χάλαγε η μελιτζάνα και τα μανιτάρια και είχα ξεπαγώσει κοτόπουλο...χαχα..τι να πω?Βγήκε απλά τέλειο!!!
Απολαύστε!!!



Υλικά (για 4 μερίδες):
  • 3-4 φιλέτα στήθος κοτόπουλο (ανοιγμένα λεπτά)
  • 1 μεγάλη μελιτζάνα
  • 7-8 φρέσκα μανιτάρια portobello
  • 1 σκελίδα σκόρδο
  • 1 ποτήρι χυμό ντομάτας
  • αλάτι
  • πιπέρι
  • ρίγανη
  • βασιλικό ξερό ή και φρέσκο ψιλοκομμένο
  • 1/4 νεροπότηρου ελαιόλαδο
  • 1,5 κούπα τριμμένη κεφαλογραβιέρα

Εκτέλεση:
1. Πλένουμε τις μελιτζάνες, τις κόβουμε σε ροδέλες όχι πολύ χοντρές και τις απλώνουμε σε μεσαίου μεγέθους ταψάκι.

2.Πλένουμε τα μανιτάρια,τα κόβουμε φέτες και τα απλώνουμε πάνω από τις μελιτζάνες.

3.Ραντίζουμε τα λαχανικά με λίγο ελαιόλαδο, ρίχνουμε αλατάκι,πιπεράκι, ρίγανη και τα ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 για 15'.

4.Μέχρι να ψηθούν τα λαχανικά λαδώνουμε ελαφρά τα φιλέτα κοτόπουλου και τα βάζουμε σε αντικολλητικό τηγάνι μέχρι να ασπρίσουν αλλά να κρατάνε μέσα τα υγρά τους.

5.Βγάζουμε τα λαχανικά από το φούρνο και τοποθετούμε από πάνω τα φιλέτα μας.

6.Φτιάχνουμε μια σαλτσούλα με τον χυμό ντομάτας,αλάτι,πιπέρι,βασιλικό,το σκόρδο και το υπόλοιπο ελαιόλαδο και περιχύνουμε το φαγητό μας.

7.Τέλος ρίχνουμε το τριμμένο τυρί και ψήνουμε στον φούρνο (που δεν τον έχουμε σβήσει από πριν) και ψήνουμε στους 180 για ακόμα 15'.

8.Έτοιμο!!!




Καλή όρεξη!!!

Σχόλια

  1. Βρε πανδώρα μου τι χάλια φαγάκι σκέφτηκες πάλι; Ο συνδυασμός πρέπει να ήταν μπλιαχ.... Καλύτερα να τα άφηνες να χαλάσουν!! χιχιχιχιχι
    Τι μου κάνεις νυχτιάτικα;
    Φιλάκια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Εύη...χαχαχ κι εγω το ίδιο σκέφτηκα όταν το έτρωγα χαχαχα
    Καλό βραδάκιιι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχε χάρη που είμαι σε δίαιτα, αλλιώς θα το έφτιαχνα απόψε κιόλας!!!Υπέροχο φαίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλα αν ξεκινησω ποτε διαιτα εδω μεσα....
    τι βλεπουν τα ματακια μου????
    το μονο που θα αλλαζα... θα εκοβα με τα χερια μου το κοτοπουλο να παει παντου και να μην θελει μαχαιρι
    εχει μπει ηδη στο προγραμμα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @porcupine...εγώ να δω πότε θα την ξεκινήσω αυτή την δίαιτα!!!χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Ελευθερία...το θέμα δίαιτα πονάει χαχα...όσο για την ιδέα σου να πω την αλήθεια οταν το έφτιαχνα ούτε που πέρασε από το μυαλό μου,το σκεφτόμουν σε μερίδες αλλά τώρα που το λές θα το φτιάξω κάποια στιγμή και έτσι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. η μελιτζανα ειναι το αγαπημενο μου λαχανικο μου αρεσει να την τρωω σε πολλες εκδοχες και αυτη φαινεται super!!! πολλες φορες απο εκει που δεν το περιμενεις δημιουργουνται αριστουργηματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Pansofix...έτσι είναι και εκείνη την ημέρα έσπαγα το κεφάλι μου να δω τί θα φτιάξω :))Κι εμένα η μελιτζάνα μου αρέσει πολύ!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά, ο τίτλος όλα τα λεφτά!!
    Επάξιος της νοστιμιάς που σκαρφίστηκες!!
    Φιλάκια, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ΕΛΕΝΑ...xaxa ευχαριστώ πολύ :))
    Φιλιά και σε εσένα καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Νοστιμότατο φαίνεται και έχει μέσα και όλα όσα μου αρέσουν! Πάντα τέτοια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ααα είναι πεντανόστιμο!!! Και το βασικό, είναι και γρήγορο!! Τέλειο δηλαδή!!:):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Amelie...σε ευχαριστω πολύ :)...και αφου σου αρεσουν ολα τα υλικα να το φτιαξεις θα το ευχαριστηθεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Magda...σε ευχαριστώ όμορφη!!!Να είσαι καλα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αν και λίγο καθυστερημένα, έχω να πω ότι είναι φοβερή ιδέα! Και μάλιστα σκέφτομαι όταν το δοκιμάσω να κόψω απλά τα κοτοπουλάκια σε πιο μικρές μπουκίτσες, για να μοιάζει με μουσακά!! :) :)
    Καλή εβδομάδα!
    Αθηνά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Santie and Athina...Αθηνά μου την ίδια ιδέα είχε παραπάνω και η Ελευθερία :)))χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΧΑΧΑ..Πάνω στην ώρα που θα μου χάλαγαν οι μελιτζάνες!!!!

    ευχαριστώ................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ζαχαρούλα...χαχα είδες??? ;)) Καλό βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. φαινεται πεντανοστιμο!!!ειδικα με το λιωμενο τυρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Βρε κορίτσια για σκεφτείτε λίγο ότι αν αφαιρέσεις το ελαιόλαδο και το τυρί δεν εχει θερμίδες καθόλου το φαγητό...ΚΑΘΟΛΟΥ.....Το στηθος κοτοπουλο εχει γελειες θερμίδες...Αρα μπορουμε να το φτιάξουμε ακριβώς έτσι και να βάλουμε απο πάνω λίγο τυρί Φίνα (χαμηλών λιπαρων) και να το γευτουμε...Δεν θα του προσθέσει πολλές θερμίδες....Ενα ικανοποιητικό κομμάτι απο το ταψι θα φτάσει μέχρι 300 - 400 θερμίδες!!! Δεν φαινετε απαγορευτικό ακόμα και για διαιτα...Αν φυσικά η διαιτα στηρίζετε σε υγειηνη διατροφή και όχι σε εξωγηινες και εξωπραγματικες διαιτες μοναφαγικες και εξπρές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Stella K. .... καλησπέρα :)) Σωστά αυτά που έγραψες, με ένα τυρί με λίγες θερμίδες της αρεσκείας μας μειώνεις αρκετά τις θερμίδες. Να είσαι καλά, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις