Απολαύστε!!!
Υλικά:
για 8 ατομικές φόρμες ή μια μεγάλη του κέικ (εγώ έκανα 4 φορμάκια και το υπόλοιπο σε φόρμα κέικ)
- 1 βιτάμ
- 6 αυγά
- 300 γρ. κουβερτούρα
- 1 κούπα αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
- 1 κούπα ζάχαρη (κατά προτίμηση άχνη γιατί ομογενοποιείται εύκολα)
- 1 βανίλια
- λίγο κονιάκ
Εκτέλεση:
- Χωρίζουμε τα αυγά σε κρόκους και ασπράδια.Τα ασπράδια τα χτυπάμε μαρέγκα.
- Λιώνουμε το βούτυρο σε μπεν μαρι και μόλις λιώσει προσθέτουμε την κουβερτούρα την οποία έχουμε σπάσει σε μικρά κομμάτια.Ανακατεύουμε μαλακά.
- Προσθέτουμε την ζάχαρη και το αλεύρι και ανακατεύουμε μαλακά.
- Κατεβάζουμε από την φωτιά.
- Ρίχνουμε μέσα στο μείγμα τους κρόκους πρώτα και μετά την μαρέγκα την βανίλια και το κονιάκ και ανακατεύουμε να γίνει ένα ωραίο μείγμα.
- Βουτυρώνουμε τις φόρμες μας και τις πασπαλίζουμε με αλεύρι, τις τινάζουμε να φύγει η περίσσεια αλευριού και γεμίζουμε με το μείγμα κατά τα 3/5 (γιατί θα φουσκώσουν).
- Προθερμαίνουμε το φούρνο και ψήνουμε το σουφλέ στην πιο δυνατή φωτιά.
Χρόνος ψησίματος:
Εδώ είναι η όλη τέχνη.
Ψήνουμε για 6' σίγουρα και από εκεί και πέρα παρακολουθούμε συνέχεια.
Εμένα τα μικρά φορμάκια ήταν έτοιμα στα 8' και η μεγάλη φόρμα στα 10'-11'.
Πρέπει εξωτερικά να έχει κάνει κρούστα και εσωτερικά η σοκολάτα να είναι παχύρευστη.
Δεν ανοίγουμε τον φούρνο μέχρι το τέλος του ψησίματος γιατί θα "πέσει" το σουφλέ.
ωωωωωχ! μας κατέστρεψες! τι φοβερό σουφλέ είναι αυτό; εγώ θέλω αυτό με την καραμέλα! δεν έχω φτιάξει ποτέ σουφλέ σοκολάτας, ήρθε η ώρα να το επιχειρήσω κι αυτό! τέλειο! φιλιά...
ΑπάντησηΔιαγραφήκι εγώ θέλω, όχι τίποτε θα το δει η κόρη μου και δε γλυτώνω η μάνα, είναι το αγαπημένο της
ΑπάντησηΔιαγραφήπρώτη φορά το έφτιαξα, γενικά με ζαχαροπλαστική δεν τα πάω καλά και το φοβόμουν η αλήθεια είναι λόγω σουφλέ....αλλά σας λέω απλά δεν παιζόταν...ήταν καταπληκτικο..δοκιμάστο το σίγουρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο αγαπημένο και της δικής μου κόρης! Αχ, τι μου κάνεις, μου τρέχουνε τα σάλια!
ΑπάντησηΔιαγραφή